Preturi si Reguli Vanzare Produse si Servicii

Preturi si modalitati de plata ANUNTURI

  1. Care anunțuri se plătesc?

În afara categoriilor anunțurilor gratuite, cele platite sunt enumerate mai jos:

Categoria

Preț WEBSITE/30 ZILE

Pret VIDEOTEXT/1 ZI

Matrimoniale & Prietenii 5 LEI 5 LEI
Vanzari 10 LEI 10 LEI
Cumparari 10 LEI 10 LEI
Angajari 10 LEI 10 LEI
Licitatii & Executari 50 LEI 50 LEI
Comunicate de Presa 50 LEI 50 LEI
Servicii 15 LEI 15 LEI
Actiuni Caritabile 0 LEI 0 LEI
Diverse 5 LEI 5 LEI
Poze integrate in anunt 5 LEI/BUC. 5 LEI/BUC
Limită anunțuri gratuite Numărul maxim /cont este de 100 | peste 100 – 5 LEI/BUC. Numărul maxim /cont este de 50 | peste 50 – 5 LEI/BUC.
     
     
  1. Mărește-ți șansele de succes folosind produsele de promovare!

Anunțul tău va avea mai mult succes, dacă alegi opțiunea de promovare a anunțului:

Promo website ACUM-TV.ro

Promo videotext ACUM TV

 

Mai multe vizualizări

Mai multe vizualizări

 

Afișare deasupra anunțurilor simple

Afișare deasupra anunțurilor simple

 

Evidențiere cu un alt design

Evidențiere cu un alt design

 

10 LEI/30 ZILE

10 LEI/1 ZI

 
     
     
     
     
     
     
  1. Plata cu cardul – Mobilpay.

Plata cu cardul prin Mobilpay poate fi efectuată de către oricine dispune de un card activ cu efectiv în cont. În momentul în care decizi să plătești astfel produsele oferite de portalul nostru, vei fi redirecționat către serverul procesatorului de plăți electronice, unde îți introduci, în mediu securizat, informațiile privind plata. Datele ce trebuie introduse sunt datele de identificare ale posesorului: numele și prenumele exact cum este el inscripționat pe card, adresa posesorului + codul poștal, dar și datele cardului: seria sa, data expirării și codul format din 3 cifre de pe spatele cardului. După confirmarea plății și după ce anunțurile pentru care ai plătit vor apărea evidențiate pe portal, vei primi o confirmare a acestui lucru pe adresa ta de email, iar banii vor fi debitați din contul tau bancar. Mai multe detalii legate de plata online prin Mobilpay poți citi pe https://www.mobilpay.ro/public/contact/ .

Reguli de adăugare a unui anunț pe website-ul Acum-tv.ro si pe videotextul postului ACUM TV.

Nu este permisă:

  • adăugarea mai multor anunțuri având același conținut sau înțeles;
  • adăugarea mai multor anunțuri având același număr de telefon dar de pe adrese de email diferite;
  • includerea unui anunț în mai multe categorii;
  • includerea mai multor bunuri sau servicii într-un singur anunț;
  • inserarea unui articol în cadrul unui anunț;
  • includerea de imagini sau înregistrări video care aparțin altor surse decât cele ale utilizatorului și pentru care nu există permisiunea autorului;
  • includerea de imagini sau poze generice la bunurile concrete care fac obiectul vânzării sau închirierii. Vă rugăm să atașați poza/pozele în formatul original și care corespund cu bunul dumneavoastră.

În cazul adăugării de imagini în susținerea unui anunț, este obligatoriu ca acestea să fie corespunzătoare anunțului și să se refere la produsul sau serviciul respectiv. Compania noastră își rezervă dreptul de a face orice schimbări sau modificări în momentul sesizării de neconformități.

În categoria “Locuri de muncă” este obligatorie adăugarea următoarelor informații: angajatorul și/sau agenția de recrutare, denumirea, descrierea postului vacant și locul în care se desfășoară activitatea.

Regula generală de bază este că în momentul adăugării unui anunț gratuit nou pe site, anunțurile vechi să fie șterse pentru o mai bună eficientizare a procesului.

În continuare, iată care sunt următoarele activități interzise pe acum-tv.ro si postul ACUM TV:

  • introducerea unui anunț pentru comercializarea sau promovarea a unui bun/serviciu care este ilegal
  • introducerea unui anunț care are ca scop direcționarea traficului către alt site web
  • introducerea unui anunț care promovează activități de Multilevel Marketing în afara categoriei destinate special acestui tip de anunț
  • introducerea unui anunț care promovează activități de împrumuturi sau creditare
  • postarea de informații sau date pornografice, cu nuditate sau alte acțiuni personale interzise
  • introducerea de anunțuri defăimătoare sau calomnioase la adresa unor persoane
  • postarea de anunțuri cu privire la spații/arii vegetale protejate sau animale protejate
  • postarea de anunțuri prin care se dau spre împerechere (reproducere/montă), animale de companie
  • postarea de anunțuri cu privire la comercializarea raselor de câini de luptă și de atac: Pit Bull, Boerbull, Bandog și metișii lor
  • postarea de anunțuri făcând referire la mărci înregistrate în subcategoria „Produse agricole”

Regula generală este că nu putem accepta anunțuri pentru bunuri și/sau servicii a căror deținere este ilegală sau care încalcă regulile și reglementările în vigoare în România și în Uniunea Europeană.

Se interzic în mod explicit următoarele anunțuri care includ comercializarea și promovarea următoarelor bunuri, servicii și persoane, care vor fi denumite în continuare


ACTIUNI INTERZISE:

  • excludem în mod absolut traficul de persoane
  • băuturi alcoolice, fără respectarea reglementărilor în vigoare
  • donarea de organe
  • bunuri furate
  • antichități, monezi, timbre care au fost ilegal scoase din patrimoniul național
  • bunuri supuse embargoului
  • servicii de escortă care oferă sau indică servicii sexuale interzise
  • acte publice, documente de identitate, buletine, cărți de identitate, permise de conducere false
  • droguri, medicamente care se eliberează doar pe bază de prescripție medicală
  • servicii ilegale
  • arme albe, arme de vânătoare, de tir, de colecție sau de autoapărare
  • artificii, petarde, materiale explozibile și distructive
  • tichete de loterie și produse cu regim special
  • pesticide cu regulament special de comercializare
  • substanțe chimice periculoase
  • poze sau imagini care conțin nuditate
  • proprietăți furate
  • mașini, autovehicule furate sau achiziționate ilicit
  • produse din tutun fără respectarea reglementărilor legale
  • anunțuri care incită la violență sau promovează violența fizică și psihică
  • servicii sexuale în contrapartida unor bunuri sau bani
  • activități care promit câștiguri mari în cazul unor plăți efectuate periodic în avans
  • oferte de luare în spațiu pentru viză de flotant sau pentru eliberarea cărții de identitate

În cazul în care se încearcă publicarea unui anunț care face referire la una dintre Acțiunile interzise prezentate mai sus, ne rezervăm dreptul de a elimina anunțul fără anunțarea în prealabil a deponentului utilizator. Prin transmiterea de conținut care se încadrează în Acțiuni interzise, sunteți de acord cu faptul că sunteți singurul responsabil și veți despagubi ACUM TV SRL în cazul producerii vreunui prejudiciu, deasemenea vă asumați răspunderea civilă și penală care decurge din încălcarea legilor în vigoare. Orice formă de comunicare între membrii site-ului reprezintă în totalitate proprietatea utilizatorilor în cauză, iar ACUM TV SRL nu poate și nu garantează sub nicio formă calitatea, acuratețea și integritatea conținutului transmis prin intermediul acestor forme de comunicare.

Politica de returnare

 

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014: consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 calendaristice zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor

Acum TV S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de Acum TV S.R.L.

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si doar in cazul contractelor la distanta ( orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a multor mijloace de comunicare la distanta, panala si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul).

 

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

 

Procedura de returnare

 

Exercitarea dreptului de retragere

 

Consumatorul informeaza Acum TV S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (preferabil e-mail: retur@acum-tv.ro). Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

 

Obligatiile care revin Acum TV S.R.L.

 

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile de la primirea cererii de retur.

 

Obligatiile care revin consumatorului

 

Produsele sunt inmanate Acum TV S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

 

Produse excluse, fara drept de returnare

 

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:

  • a. Licente software;
  • b. Consumabile (acumulatori, cartuse imprimanta etc);
  • c. Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire/ igiena personala, casti, electrocasnice, etc);
  • d. Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere non-standard);
  • e. Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Servicii prestat catre consumator);

Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare);

Publicare anunturi videotext si/sau website.

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

 

 

Retur de produse

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
  • Produs nefunctional/deteriorat in primele 48 ore de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Va recomandam ca verificarea/testarea produselor comandate sa se faca in termenul de 48 de ore. Orice reclamatie ulterioara nu se ia in considerare.
  • Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
  • Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

Solicitarile de retur se notifica pe adresa de mail retur@acum-tv.ro sau prin prezentarea la sediul Acum TV S.R.L cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Returnarea produselor la sediul Acum TV S.R.L. se poate face de luni pana vineri in intervalul 09:00 – 19:00.

Mentiune
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.

In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul la toate, comparatorul are obligatia de a se asigura ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. Daca au fost desigilate mai mult de unul de acelasi fel, ne rezervam dreptul de a diminua contravaloarea fiecaruia dintre ele cu pana la 20%. Aceasta diminuare se face cu scopul repunerii la vanzare ca produs desigilat

Pentru orice alte informații te rugăm să ne scrii pe adresa contact@acum-tv.ro.

 

Back to top button