ACTUALITATESOCIALUltima ORA

„Respectul nu se negociază”: Cristina Breahna-Pravăț, mesaj ferm adresat personalului UPU Bacău

„Respectul nu se negociază”: Cristina Breahna-Pravăț, mesaj ferm adresat personalului UPU Bacău

 

Președinta Consiliului Județean Bacău, Cristina Breahna-Pravăț, a avut o intervenție publică fermă după o întâlnire de lucru desfășurată la Unitatea de Primiri Urgențe (UPU) a Spitalului Județean de Urgență Bacău. Discuția a avut loc în contextul mai multor sesizări primite din partea pacienților și aparținătorilor, privind modul de comunicare și atitudinea personalului medical din cadrul unității.

„Nu e simplu să lucrezi la Unitatea de Primiri Urgențe, din cadrul unui spital. Așa este! Însă acest lucru NU SCUZĂ comunicarea defectuoasă cu pacienții sau cu aparținătorii acestora”, a transmis Cristina Breahna-Pravăț într-un mesaj publicat online după întâlnire.

Oficialul a subliniat că recunoștința față de efortul cadrelor medicale din linia întâi rămâne constantă, dar aceasta trebuie dublată de respect și empatie față de pacienți.

„Astăzi sunteți angajați ai statului român. Nu aveți voie să vorbiți urât. Nu are voie nimeni de aici. Chiar nu putem remedia un pic atitudinea?”, a spus președinta Cristina Breahna-Pravăț CJ Bacău în timpul discuției cu personalul UPU.

Aceasta a precizat că plângerile privind comportamentul personalului medical au crescut în ultima perioadă, iar autoritățile județene urmăresc implementarea unor mecanisme clare de feedback și evaluare.

„Merită și pacienții să vadă că facem eforturi pentru a revizui acest aspect. Cu toții trebuie să facem eforturi — și noi, Consiliul Județean, și conducerea spitalului, dar mai ales dumneavoastră, cei care sunteți în contact direct cu oamenii”, a completat Breahna-Pravăț.

În cadrul întâlnirii au fost prezenți reprezentanți ai conducerii Spitalului Județean de Urgență Bacău, precum și medicul-șef al UPU, dr. Bogdan Buda.

Președinta Consiliului Județean a anunțat că vor fi continuate verificările și analizele periodice privind modul în care personalul medical comunică cu pacienții. În plus, a încurajat cetățenii să sesizeze prompt orice abatere, pentru ca imaginile surprinse de sistemele de supraveghere ale spitalului să poată fi verificate în timp util.

„Vă rog să ne sesizați orice abatere de comportament și orice dovadă de lipsă de profesionalism din cadrul Spitalului Județean de Urgență Bacău. Doar împreună putem îmbunătăți lucrurile”, a transmis aceasta.

Mesajul Cristinei Breahna-Pravăț vine într-un moment în care relația dintre cadrele medicale și pacienți se află tot mai des în centrul atenției publice. Deși activitatea din UPU rămâne una dintre cele mai solicitante din sistemul sanitar, respectul și empatia rămân valori esențiale în actul medical.

 

Articole asemănătoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button

Descoperă mai multe la Acum TV

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura