VACANȚĂ DE COȘMAR ÎN GRECIA- ROMÂNI INSELATI DE CONDIȚIILE INSALUBRE ALE CAZĂRII
VACANȚĂ DE COȘMAR ÎN GRECIA- ROMÂNI INSELATI DE CONDIȚIILE INSALUBRE ALE CAZĂRII
Un grup de români, format din șase adulți și opt minori, ce sperau să petreacă o vacanță de vis pe insula Thassos au avut parte de o vacanță de coșmar. Cazarea fusese rezervată și plătită integral încă din luna ianuarie prin platforma Booking.com, la Beachfront Apartament Thassos. Însă, când au ajuns la destinație, au avut parte de o surpriză neplăcută.
Condițiile apartamentului erau departe de a fi cele promise. Din imaginile postate pe un grup privat de reclamații de pe Facebook, se poate observa că locuința era insalubră. Frigiderul era murdar, iar paturile erau defecte, descriindu-se o situație dezastruoasă, inacceptabilă chiar și pentru standardele secolului trecut.
„Am decis pentru sănătatea noastră și a copiilor să nu rămânem. Am sunat proprietarul care nu a dorit să colaboreze cu noi, nici vorbă de returnat banii”, a scris unul dintre clienți pe rețeaua de socializare.
Din păcate, coșmarul nu s-a oprit aici. Deși au contactat Booking.com pentru a solicita o nouă cazare, eforturile lor au fost zadarnice. „Din 22 iunie încercăm să ne recuperăm banii, însă suntem pasați de la proprietar la Booking și invers. Deși cei de la Booking ne-au dat dreptate văzând filmările și pozele, nu ne pot ajuta să ne recuperăm banii. Ce alte demersuri mai putem face?” a continuat clientul nemulțumit.
Acest incident ridică întrebări serioase despre siguranța și fiabilitatea platformelor de rezervări online și despre măsurile de protecție pentru consumatori în astfel de situații. Grupul de români afectat de această experiență dezamăgitoare caută acum soluții pentru a-și recupera banii și speră că astfel de situații să nu se mai repete în viitor.